Jak korzystać z portalu Access2Markets – szkolenie Komisji Europejskiej online dla polskich MŚP, rejestracja do 10 maja
30/04/2021
13 października 2020 roku Komisja Europejska uruchomiła portal Access2Markets.
Nowy portal łączący w sobie informacje z bazy danych dostępu do rynków (Market Access Database „MADB”) oraz „Trade Helpdesk”, wprowadzając wiele nowych funkcji oraz informacji.
Access2Markets to kompleksowy “one-stop-shop” przeznaczony dla MŚP, który zapewnia szybkie dostęp do informacji o warunkach handlowych UE z resztą Świata – eksportu oraz importu na ponad 120 zagranicznych rynków.
Portal dostarcza wszelkich informacji o wybranych produktach oraz umowach handlowych UE a także poradniki, filmy instruktażowe oraz wiele więcej – we wszystkich oficjalnych językach UE.
Kiedy: 12 maja br. godz. 9:00 – 13:00
Aby wziąć udział należy wypełnić formularz rejestracyjny:
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Access2Markets_Workshop_Registration_210512
Termin rejestracji: do 10 maja br.
Oficjalny językiem wydarzenia będzie język polski.
Warsztaty zostaną nagrane i udostępnione uczestnikom w zestawie szkoleniowym wraz z prezentacją PowerPoint użytą podczas warsztatów. Zestaw szkoleniowy pomoże utrwalić zdobytą wiedzę i może być pomocny w szkoleniach wewnętrznych prowadzonych przez uczestników warsztatów. Nagranie może być również wykorzystane przez Komisję Europejską do celów informacyjnych i udostępnione publicznie.
« wstecz

Projekt Enterprise Europe Network współfinansowany przez Komisję Europejską ze środków pochodzących z Programu na rzecz Jednolitego Rynku oraz Ministerstwo Rozwoju i Technologii ze środków budżetu państwa.