Aktualności

Bezpłatne warsztaty - „Jak zbudować swoją pozycję na rynku międzynarodowym dzięki narzędziom i technikom marketingu internetowego?”

29/10/2013

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne warsztaty realizowane w ramach projektu Enterprise Europe Network.

Jak zbudować swoją pozycję na rynku międzynarodowym dzięki narzędziom i technikom marketingu internetowego?”,

które odbędą się 14 listopada 2013 r.

w Stowarzyszeniu „Promocja Przedsiębiorczości”

przy ul. Damrota 4 w Opolu.

Warsztaty kierowane są do opolskich firm z sektora MŚP  - przede wszystkim do firm produkcyjnych i eksportujących, bądź planujących rozpocząć eksport własnych produktów/usług.

Podczas warsztatów nauczysz się:

Ø  jak sprawnie analizować potencjał rynkowy dla Twojego produktu/usługi w wybranym kraju,

Ø  jak dotrzeć tanio, szybko i skutecznie do zagranicznych klientów  - miedzy innymi blogi proeksportowe,

Ø  jak korzystać z darmowych narzędzi Google  w planowaniu i implementacji strategii wejścia na rynek zagraniczny: 

a) Google Analytics, 

b) Google AdWords, 

c) Google Market Finder

W czasie warsztatu uczestnicy wraz z prowadzącym będą w czasie rzeczywistym :

Ø  analizować potencjał wybranego rynku dla swojej firmy, 

Ø  analizować konkurencje na danym rynku,

Ø  budować budżet promocyjny

Ø  budować strukturę kampanii reklamowej w Google na danym rynku

Celem warsztatu jest to aby uczestnik posiadł praktyczną umiejętność samodzielnego korzystania z narzędzi lub był w stanie zweryfikować umiejętności pracownika odpowiedzialnego za te działania.

„Aby zagwarantować Państwu maksymalne zadowolenie i ilość przydatnych informacji, jakie będzie można pozyskać podczas warsztatów prowadzący chcieliby dokonać wstępnej analizy rynku docelowego, jaki Państwa interesuje, pod kątem danej branży. W tym celu prosimy w formularzu rejestracyjnym wypełnić dodatkowe rubryki: rynek docelowy, branża, strona internetowa firmy.”   

Prowadzący warsztaty: Marcin Stojak

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Kingston University. Pracował 5 lat w dziale planowania i analiz jednego z liderów brytyjskiego rynku sprzedaży internetowej Ocado plc. W londyńskiej agencji Timgu odpowiadał za planowanie i wdrażanie w internecie międzynarodowych strategii dla klientów z Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Polski. Wraz ze specjalistami z Chin, Japonii, Rosji, Polski i Anglii założył agencję marketingową BerryFish specjalizującą się w rozwoju działalności firm na rynkach międzynarodowych. 

Łukasz Liebersbach

Specjalista ds. rozwoju rynków zagranicznych, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej. Wspiera firmy w ekspansji zagranicznej poprzez poszukiwanie partnerów biznesowych oraz organizację misji gospodarczych. Specjalizuje się marketingu zagranicznym w środowisku cyfrowym: zagraniczne pozycjonowanie, analiza haseł kluczowych dla wybranych krajów, zagraniczny content marketing, projektowanie literatury sprzedażowej, analiza konkurencji.

W celu otrzymania formularza zgłoszeniowego proszę o kontakt pod numerem tel. 77/ 4565600 z panią Jolantą Wasiel lub Karoliną Małysiak. Formularze zgłoszeniowe  proszę wysyłać do 8 listopada 2013 r. do godz. 14:00 na adres: j.wasiel@spp.opole.pl

Zastrzegamy możliwość uczestnictwa w warsztatach maksymalnie dwóch osób z jednej firmy. Ilość miejsc ograniczona do 30 osób. O zakwalifikowaniu się na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń.